Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Zoom
Fra : Anders Bang

Dato : 30-06-05 00:12

Hej,

Jeg står og skal på safari i Kenya og er blevet anbefalet at medbringe et
kamera med en god zoom-linse - gerne 200mm. Nu har jeg et Canon PowerShot
S50 med 3x optisk zoom og mit spørgsmål er nu, om dette svarer nogenlunde
til de anbefalede 200mm eller hvordan...?

Mvh
Anders

Fra : .J.S...

Dato : 30-06-05 00:18

"Anders Bang" <anders.bang@remove_this.post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> S50 med 3x optisk zoom og mit spørgsmål er nu, om dette svarer nogenlunde
> til de anbefalede 200mm eller hvordan...?

S50 er hvad der svarer til 35-105mm

mvh/JS

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 30-06-05 05:58

In article <42c32adc$0$170$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Anders Bang wrote:
> [...]
> S50 med 3x optisk zoom og mit spørgsmål er nu, om dette svarer nogenlunde
> til de anbefalede 200mm eller hvordan...?

Lej noget ordentligt udstyr, ellers ægrer du dig. Mine billeder fra
jda jeg arbejdede i området er taget med at standard kamera, og det ægrer
mig lidt i dag jeg ikke havde noget bedre.