Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Online-fremkaldelse af digitale billeder
Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 28-06-05 15:48

Hej hej.

Hvem bruger I til "fremkaldelse" af digitale billeder?
Jeg har en del blandet feriebilleder som jeg skal have printet ud (i en
hæderlig kvalitet) og søger derfor en forhandler hvor jeg kan indsende
billederne via nettet og få tilsendt de færdige billeder med posten.
Hvem er bedst og billigst (eller rettere, hvem har det bedste kompromis
mellem pris og kvalitet).

--
/Jesper

Mail sendt til afsenderadressen bliver ikke læst!
Brug news(at)jronline(punktum)dk ved direkte svar!

Fra : Erling Hansen

Dato : 28-06-05 16:03

Jesper Rasmussen <mejr@privacy.net> wrote:

> [...]
> billederne via nettet og få tilsendt de færdige billeder med posten.
> Hvem er bedst og billigst (eller rettere, hvem har det bedste kompromis
fotolabo.dk kører pt digitale billeder til 1,25 pr stk. Jeg har haft
rimelige erfaringer med dem.
Mvh
Erling

Fra : Bo Ståhle

Dato : 28-06-05 16:52

On 2005-06-28, Erling Hansen <email@domain.com> wrote:

> fotolabo.dk kører pt digitale billeder til 1,25 pr stk. Jeg har haft
> rimelige erfaringer med dem.
> Mvh
> Erling

Se evt. Digitalmagasinet.dk's

Fremkaldelse af digitale billeder
Offentliggjort 15. april 2004
http://www.digitalmagasinet.dk/showarticle.asp?ART=/artikler/033_fremkaldelse

og

Test af Online-Fremkaldelse - Update
Offentliggjort 26. juni 2005, af Jens Sandalgaard
http://www.digitalmagasinet.dk/show.asp?ID=545

/Bo

Fra : JJ

Dato : 28-06-05 16:50

"Jesper Rasmussen" <mejr@privacy.net> wrote in message
> [...]
> /Jesper
>
> Mail sendt til afsenderadressen bliver ikke læst!
> Brug news(at)jronline(punktum)dk ved direkte svar!

Jeg bruger http://www.gabs.dk/default.aspx
De laver rigtig gode billeder. pris 25 kr i startgebyr og 0,99 kr pr.
billed.

JJ

Fra : Erik DD

Dato : 28-06-05 18:43

Jeg bruger digitalshoppen.com. Det er fuji via Brugsens nettorvet.
startgebyr 20 kr. - 1 kr. pr. billede.
Selvom du ikke spørger om det, så vil jeg for alle tilfældes skyld nævne
muligheden for, at få billeder som er skæve i farverne, hvis ikke den skærm
du redigerer på er ordentligt kalibreret.

Fra : bb

Dato : 28-06-05 19:25

Tjae - Personlig har jeg de bedste erfaringer med føtex/bilka. Jeg syntes
ikke det er til at se - der ikke ligger et negativ - til grund, jeg har dog
kun prøvet at få fremstillet billeder i formatet 10*15 cm. Det skulle dog
ikke undre mig hvis andre syntes at det er nogle elendige billeder der
fremstilles via føtex/bilka. Men alle kan sikkert blive enige om at der er
hurtig levering.
Sidste gang gav jeg i føtex 19 kr. i start gebyr og 1 kr. pr. billede, og
gav således 100 kr. for 81 billeder som jeg oploadede om søndagen og
afhentede om tirsdagen.
Husk, uanset hvem du ønsker at benytte, at ændre formatet på dine billeder
til forholdet 3:2 inden du evt. oploader, dette gælder naturligvis kun,
såfremt dine billeder ikke allerede er optaget i dette format.

v/bb

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 28-06-05 19:34

Jeg er personligt meget glad for www.billedbutikken.dk 1,95 kr for 10x15,
intet opstartsgebyr. Har altid fået tilfredsstillende billeder, og hvis der
var noget i vejen, har de altid lavet billederne om....

--
Med venlig hilsen/Best regards

René Ernst Nielsen
www.fotographi.dk