Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sigma AF-MF APO 50-500 f4-6.3EX
Fra : Morten Munk-Jensen

Dato : 27-06-05 00:08

Jeg har fundet ovenstående objektiv på Internettet og vil gerne vide om der
er nogen her i gruppen der har erfaringer med den?

Vil det være et godt valg til Canon EOS 20D?

Hvad betyder APO egentligt?
Jeg går ud fra at af/mf betyder at der er hhv. auto og manuel fokus?

Hvad vil I mene er en god pris for dette objektiv?

Mvh
Morten

Fra : ;o\)-max-

Dato : 27-06-05 00:20

"Morten Munk-Jensen"
> [...]
> Jeg går ud fra at af/mf betyder at der er hhv. auto og manuel fokus?
>
> Hvad vil I mene er en god pris for dette objektiv?

Her er en forklaring af APO
http://www.sigmaphoto.com/lenses/lenses_all_details.asp?id=3237&navigator=3

Her en oversigt over priser i Tyskland
http://www.preissuchmaschine.de/psm_frontend/main.asp?suche=sigma+50-500mm&x=34&y=4

Her nogle billeder taget med den
http://www.photosig.com/go/photos/browse?id=17482

Det vil være et glimrende valg, hvis du har brug for
den slags objektiv.. -max-

Fra : Morten Munk-Jensen

Dato : 27-06-05 02:20

> [...]
>
> Her nogle billeder taget med den
> http://www.photosig.com/go/photos/browse?id=17482
>
> Det vil være et glimrende valg, hvis du har brug for

Super links, god hjælp og svar på mine spørgsmål. Mange tak for hjælpen!

Mvh
Morten