Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvad med forsikring ved køb i Tyskland?
Fra : Kim

Dato : 25-06-05 13:50

Hej med jer

Kan man tegne en forsikring, ved køb i netbutik i Tyskland, der svarer til
de forsikringer man kan købe i Danmark?

Jeg er ikke en ørn til Tysk, så kan der skaffes en dansk, alternativt
engelsk, manual til enten Canon 350D eller Nikon 70S?

Kim

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 25-06-05 14:04

In article <42bd5303$0$226$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Kim wrote:
> Hej med jer
>
> Kan man tegne en forsikring, ved køb i netbutik i Tyskland, der svarer til
> de forsikringer man kan købe i Danmark?

Du kan købe dem billigere gennem Max levig.

Fra : Kim

Dato : 25-06-05 14:20

> Du kan købe dem billigere gennem Max levig.

Har du et link?

Kim

Fra : Brian Lund

Dato : 25-06-05 14:34

> Har du et link?

http://www.tryg.dk/netinsurance01/notes.do?uniklink=PFaktaAndreSpecialFotoEd

Der står ikke ret meget, så du er nok nød til at ringe :)

Brian

Fra : hansen

Dato : 26-06-05 00:09

"Kim" <kimsoeby@msn.com> skrev i en meddelelse

> "Povl H. Pedersen" <povlhp@acomputer.home.terminal.dk> skrev i en
meddelelse

Kun hvis du i forvejen har eller vil tegne forsikringer hos Tryg...

Fra : Brian Lund

Dato : 26-06-05 18:04

> Kun hvis du i forvejen har eller vil tegne forsikringer hos Tryg...

.... Måske!

Jeg ringede i torsdag og fik at vide at det kunne man sagtens...

Brian

Fra : Brian Lund

Dato : 27-06-05 12:29

> ... Måske!
>
> Jeg ringede i torsdag og fik at vide at det kunne man sagtens...

Og så ringede jeg så igen idag, og det gælder åbenbart kun
musikinstrumenter...

Brian

Fra : Michael Bothager

Dato : 27-06-05 14:48

Brian Lund wrote:

> Og så ringede jeg så igen idag, og det gælder åbenbart kun
> musikinstrumenter...

æv da, nu håbede jeg lige du havde fundet den rette at tale med hos tryg :-/

nå, c'est la vie

--
Med venlig hilsen / Kindest regards
Michael Bothager

Fra : Morten Christensen

Dato : 25-06-05 13:54

"Kim" <kimsoeby@msn.com> wrote in message
> [...]
>
> Jeg er ikke en ørn til Tysk, så kan der skaffes en dansk, alternativt
> engelsk, manual til enten Canon 350D eller Nikon 70S?

hej Kim,

Hvis det er gennem AIG Europe der bliver tegnet forsikring, burde det kunne
lade sig gøre, i og med de også opererer på det danske marked.

Med fare for at du og jeg vil blive lettere lynchet ang. manualen, så har
jeg en engelsk udgave i pdf-format.

//Morten

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 25-06-05 14:32

Morten Christensen wrote:
> Med fare for at du og jeg vil blive lettere lynchet ang. manualen, så
> har jeg en engelsk udgave i pdf-format.
> //Morten

Nu er du også så dramatisk ;-.)

Den kan i øvrigt downloades her til EOS 350D:

http://www.canon.ca/english/index-customersupport.asp?pid=338

Bemærk at kameraet hedder "EOS Rebel XT "over there" på samme måde som EOS
300D hedder EOS Rebel.......

Den danske manual sidder Canon Danmark på rettighederne til og den må derfor
ikke downloades lovligt....

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Erik Buus

Dato : 25-06-05 16:16

> Jeg er ikke en ørn til Tysk, så kan der skaffes en dansk, alternativt
> engelsk, manual til enten Canon 350D eller Nikon 70S?

350D kit med de 2 objektiver og batterigreb kunne i denne uge købes til
8.499 hos Bingo. Det var med dansk manual. Den kunne leveres straks..

Hvis man skal betale for forsendelse fra Tyskland spares der næppe ret
meget.

Erik

Fra : Kim

Dato : 25-06-05 23:05

"Erik Buus" <erik.buusslet@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> 8.499 hos Bingo. Det var med dansk manual. Den kunne leveres straks..
>
> Hvis man skal betale for forsendelse fra Tyskland spares der næppe ret

Har talt med dem i telefonen idag og der er mindst en måneds leveringstid,
de oplyste at kamarahuset allene kostede 7.200. Iøvrigt kan et tilsvarende
sæt købes i Tyskland for 7.100. Så lidt forsendelse er der råd til.

Kim

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 26-06-05 08:04

"Jeg er ikke en ørn til Tysk...."

Så prøv lige at foreligge prisen for din danske forhandler. Det kan jo være
du kan snakke prisen lidt ned. Det er nu også meget rart at man kan få dansk
support, hvis der er problemer.....

--
Mvh.
Henrik