Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Valmuens røde
Fra : Ole Larsen

Dato : 20-06-05 12:18

let afdæmpede farver er imo nogle af de allersmukkeste farver

http://home.tiscali.dk/muggler/2005-06-19-74b.jpg

Hug og tudekiks velkomne
--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt (11.maj.2005) design og nye billeder på:

Fra : Ukendt

Dato : 20-06-05 12:34

> [...]
> --
> Med venlig hilsen, Ole Larsen.
> Nyt (11.maj.2005) design og nye billeder på:

Den er sgu flot! Rigtig flot faktisk. Hvis jeg skal være lidt konstruktiv,
så ville jeg gerne have set hele toppen af den nælde, der er i højre side.
Men det er vist i småtingsafdelingen Smukt.

Mvh. Claus Petersen

Fra : Ole Larsen

Dato : 20-06-05 19:15

Claus Petersen skrev:
> [...]
> så ville jeg gerne have set hele toppen af den nælde, der er i højre side.
> Men det er vist i småtingsafdelingen Smukt.

Tak skal du have. Jeg har faktisk toppen, men så bliver komp. en anden
og her gik jeg efter at placere valmuen hvir den er

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt (20.juni.2005) design og nye billeder(G5) på:

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 21-06-05 21:21

Ole Larsen <olenospam@nospam.dk> wrote:

>let afdæmpede farver er imo nogle af de allersmukkeste farver
>
>http://home.tiscali.dk/muggler/2005-06-19-74b.jpg
>
>Hug og tudekiks velkomne

Spændende billede - og med et næsten voldsomt hovedmotiv.

Jeg har dog et enkelt hug, frøkapslen og knoppen ned i højre hjørne driller mine
øjne.

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard, nospam AT privat DOT dk
Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>

Fra : Ole Larsen

Dato : 21-06-05 22:20

Ove Kjeldgaard skrev:

> Spændende billede - og med et næsten voldsomt hovedmotiv.
>
> Jeg har dog et enkelt hug, frøkapslen og knoppen ned i højre hjørne driller mine
> øjne.

Ja, det er rigtigt at den er voldsom. Hvorfor tænkte jeg ikke på det ?
Æælsker kapslen og knoppen fordi de er frække nok ?