Hovedpude i telt?
Fra : Hanno G.

Dato : 17-07-05 15:11

Hej med jer!

Vi skal til Norge i midten af august og ligge i telt (noget af tiden
ihvertfald) og har nogle selvoppustelige liggeunderlag med, men hvilken
slags hovedpude vil i abefale? Vi har bil med, så pladsen er ikke noget
problem, men en dun-hovedpude hjemme fra sengen er vel ikke lige sagen i et
(måske) fugtigt telt... Hvad bruger i?

--
Hilsen Jakob

Fra : Jens B. R.

Dato : 19-07-05 11:10

"Hanno G." <nogen@emialadresse.dk> wrote in message news:<ZHtCe.60659$Fe7.199065@news000.worldonline.dk>...
> [...]
> problem, men en dun-hovedpude hjemme fra sengen er vel ikke lige sagen i et

Fugten i teltet er nem at undgå hvis i sørger for at indkøbe en
pressing som i stiller teltet op på. Det tager da i hvertfald det
værste fugt. Og jo i kan sagtens have hovedpuderne med hvis i bare
sørger for at lufte ud skulle det ikke give problemer.

Jeg har da både sovet med dyne og hovedpude i mit telt uden problemer.

Jens B. Rasmussen
RF900

Fra : Jens B. R.

Dato : 19-07-05 11:10