Campingplads til Middelhavet
Fra : uffe.j

Dato : 16-07-05 19:07

Er der virkelig ikke nogen, der kan anbefale en campingplads direkte ned til
Middelhavet? Helst i Frankrig.
--
uffe.j@privatnospam.dk
Ved svar, fjern "nospam".

Fra : Henning Keseler

Dato : 17-07-05 08:04

"uffe.j" <uffe.j@privatnospam.dk> skrev i en meddelelse
> Er der virkelig ikke nogen, der kan anbefale en campingplads direkte ned
> til
> Middelhavet? Helst i Frankrig.

Vores erfaring er at der ikke er ret mange pladser der har direkte adgang
til stranden, men jeg kender en som ligger lige uden for Frejus vest for
Argensflodens udløb på Route Nationale 98,
der er dog et stykke vej at gå til stranden.

Pladsen hedder Le Pont D´Argens, 83370 Saint-Aygulf

Pladsen er ok, ikke så mange faciliteter, men indhegnet og nogenlunde
standard.

Mvh. Henning

Fra : Edwin Elowsson

Dato : 17-07-05 09:43

Camping les Baumelles
Saint-Cyr-sur-Mer
Ca 30 km øst for Marseille.

Midelhavet lige på den anden side af vejen, en del danskere udemærket plads.
--
Edwin
---

Fra : fwh

Dato : 21-07-05 16:58

Jo, da i byen syd for Arles, Les Saintes Maries de la Mer i området
Camargue. Vi var der en uge i 2004, havde medbragt cykler og nød en
kombineret bade- og sightseeing-ferie. Badestranden ligger lige uden for
campingpladsen.
God fornøjelse!

--
e-post: finn-willum.hansen"snabelA"post.tele.dk

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 22-07-05 11:16

Hej Uffe
Vi har lige været på en "fed" plads med både pool og sandbadestrand til
middelhavet.
Kan kun anbefale dig den.....

PS : vælg en plads med lidt skygge hvis der er temperaturer i nærheden af
35.(altså i skyggen)
Du kan nå Andorra på 3 timer(185km) , den spanske grænse på 20 min (30 Km).
Camping Le Soleli
Find den på :
www.eurocampings.dk/da/
under frankrig , Languedoc-Roussilion , Perpignan
(første plads der vises i oversigt)
Var ikke lige til at finde med vores VDO navigation , der ikke kunne finde
vejen (men var først på Nabo pladsen Roussillonnaise) som vi kunne finde.
MEN Le soleli ligger bare 500 meter nordligere langs stranden !!!!!

fint lille supermarked på pladsen , gode pladsforhold , god pool , pæne
sanitære faciliteter (med toiletsæder), selvstændige Herre og Dame
afdelinger , tørretumbler, vaskemaskiner o.s.v .........

vi kommer nok igen om nogle år på denne plads .....

Kim