Rastepladser langs de franske motorveje
Fra : Ole Petersen

Dato : 13-07-05 11:25

Hej
Er der nogen der har et link til "Rastepladser langs de franske
motorveje"
Vi skal til Provance, og vil gerne have en overnatning på en fransk
rasteplads.
Mvh
Ole

Fra : Bjarne E. Hansen

Dato : 13-07-05 20:43

Hej Ole

Lad være med det, jeg vil anbefale at I finder en campingplads og dem er der
mange af, de kommunale er de billigste. Vi har været i Frankrig mange gange
men vi overnatter aldrig på rastepladserne.

God tur.

mvh
Bjarne

Fra : Id

Dato : 15-07-05 06:45

Hej

Hvad er årsagen til at i ikke overnatter på de fraske rastepladser, vi har
gjort det mange gange uden problemer

Mvh.

ID

Fra : Ukendt

Dato : 15-07-05 12:02

> Hvad er årsagen til at i ikke overnatter på de fraske rastepladser, vi har
> gjort det mange gange uden problemer

Franske rastepladser er jo et vidt begreb, men hvis det er de store med tank
og butik mm. langs betalingsmotorvejene og det samtidig er i ferieperioden,
så kan jeg heller ikke se de store problemer - måske lige med undtagelse af
at det kan være svært at finde en plads...

Og så er de meget bedre end de tyske rastepladser, der er mindre larm, ofte
pænt og rent, bedre toiletter, vejret er bedre, sproget anderledes og man er
meget tættere på destinationen. Kort sagt, der lugter mere af ferie og hvor
er jeg ked af at der er et helt år til turen går derneda´ igen.

Mvh. Per Olsen.

Fra : Jesper

Dato : 14-07-05 14:37

Hej