? ang. Alko lås.
Fra : BJ

Dato : 10-07-05 13:10

Hej
Jeg er ny i dette og har et ?.
Har en CV som har en totalvægt på 1200kg., så er jev høre hvad for en
Stabilisator jeg skal bruge.

Denne :
Stabilisator AKS 1300 CP5005
Passer til både Alko og Peitz, max totalvægt 1300 kg.

eller denne:

Stabilisator AKS 2004 CP5001
Stabilisator AKS 2004, passer til både Alko og Peitz, max totalvægt 2000 kg

Mange TAK for jeres Hjælp.

Mvh
Jørgen

Fra : Jørgen L.

Dato : 10-07-05 14:30

> [...]
>
> eller denne:
>
> Stabilisator AKS 2004 CP5001
> Stabilisator AKS 2004, passer til både Alko og Peitz, max totalvægt 2000

Hej Jørgen

Jeg ville som min. få en AKS 2004, den er meget bedre end en AKS 1300 men
kig også på en AKS 3004 det er en viderudvikling af AKS 2004.

Jeg kunne mærke stor forkel da gik fra en AKS 1300 til den lidt ældre AKS
2000 på min 1300 kg vogn.
Men du kan få meget mere stabilitet hvis du montere 8 lags varevogns dæk med
dæk tryk på op til 4,5 bar, samt stød dæmpere hvis din vog ikke har sådan
nogle.

Hilsen Jørgen

Fra : BJ

Dato : 13-07-05 07:27