MotoV3, USB, Panther, Bluetooth?
Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 17-07-05 17:54

Hej gruppe
Nu er jeg den lykkelige ejer af en Motorola V3, men min iBook kører kun
panther og er uden bluetooth. Derfor kan jeg kun synce kalender (de
kommende 8 uger kun?!) og telefonbog. Billeder og lyde kan jeg ikke rode
rundt med mellem telefonen og computeren.
På nettet i internationale forums kan jeg kun finde eksempler på, at det
er lykkedes vha. bluetooth og herunder er det også tiger-ejere, som
skriver om det. De kan flytte tingene vha. et eller andet
bluetooth-(sti-)finder-værktøj, som følger med OSX (måske kun tigeren?),
men altså ikke vha. den nye iSync (som ihvertfald kræver tiger).
Spørgsmål 1: Tror/ved I, om det er tigeren (og bluetooth), der gør det
muligt at kigge ind på telefonen og finde filer?
Spørgsmål 2: Hvis pantheren burde kunne det samme, hvilken er så den
billigste bluetooth/USB-dongle, som virker til mac/panther? (på
edbpriser ser det ud som om, de alle kræver windows, men jeg mistænker
det for at være et udslag af uvidenhed/ignorering af andre OS'er)

--
Mvh. Poul

Fra : Tom

Dato : 18-07-05 00:48

On 17/07/05 18:53, in article 1gzuxgj.1mebyexmgtykaN%skovmand@mac.com, "Poul
Skovmand Thingholm" <skovmand@mac.com> wrote:

> [...]
> edbpriser ser det ud som om, de alle kræver windows, men jeg mistænker
> det for at være et udslag af uvidenhed/ignorering af andre OS'er)

Tror såmænd bare at det er fordi du mangler blutooth..
Der findes en masse soft der kan "kigge" ind i telefoner.. De kræver bare -
stort set uden undstagelse - blåtand..
I forhold til priser, ligger de på 3-400 kroner.. ( fandt min i Fona..)
De har den "billige" version, der virker på PC, og så "den dyre" der - også
- virker med mac..
Tror de fleste virker. Men det skader jo ikke at være sikker..
( tror min hedder d-link !?)