spil til mac
Fra : Isak Lyberth

Dato : 17-07-05 13:53

Hvilke spil har i prøvet til mac og hvor godt virker de?
Jeg har selv spillet World of Warcraft, det kører flydende på min mac
mini. Også spillet Army ops kører rimelig godt.
Min kone vil gerne have Sim City på, men jeg synes at have læst at det
kører rimelig dårligt. Nogen her der har prøvet det?
Og skal man købe en speciel mac udgave af spillene eller kan den
almindelige pc udgave af spillet også installeres på mac (sådan er det
med WoW)?

Hilsen Isak

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 17-07-05 14:39

Isak Lyberth <isak@lyberth.com> wrote:

> [...]
> Og skal man købe en speciel mac udgave af spillene eller kan den
> almindelige pc udgave af spillet også installeres på mac (sådan er det

Nu er det tit meget individuelt, om man mener at et spil kører godt
eller dårligt; hvad forventer du, og hvordan er din hardwareopsætning,
så det kan der ikke svares generelt på.

Alle spil skal købes i mac-udgave, men der er en del producenter, der
laver cd/dvd'er med både mac og pc-udgaven på samme skive, så man skal
lige se sig for, om man kan bruge den, når man sår i butikken - og ja,
det kan være svært at få overblik over det, når det ikke er en decideret
mac-butik man står i, og ekspedienterne får et underligt flakkende blik,
når man siger ordet mac...

I øvrigt er der en del om spil til mac'en på:
<http://www.macspil.dk/index.php>

mvh.
Kaj.

--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : Isak Lyberth

Dato : 17-07-05 14:51

Sad faktisk og tænkte, kunne det ikke være fint at lave en side hvor mac
folk kunne se om et spil er værd at købe til mac.
Jeg villke kalle siden macspil eller noget i den retning...
men det behøver jeg jo ikke.

Hilsen Isak

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 17-07-05 16:06

http://www.macspil.dk/

Fra : Isak Lyberth

Dato : 17-07-05 16:57

nemlig

Fra : Michael Holm

Dato : 19-07-05 22:57

> [...]

> folk kunne se om et spil er værd at købe til mac.
> Jeg villke kalle siden macspil eller noget i den retning...

udover at kalde den http://www.macspil.dk kunne du også kalde den
http://www.macgamefiles.com/ :)
eller noget med apple og games ligesom i :
http://www.apple.com/dk/games/

god jagt :)

--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk

Fra : kirjapan

Dato : 30-07-05 12:36

Vi skal heller ikke glemme:

http://www.insidemacgames.com
og
http://www.macgamer.com

Men Macspil.dk er nu bedst, fordi det også er på dansk hehe

Mvh
Simon W. Petersen
Macspil.dk

http://www.kandu.dk/