Hvordan åbnes en iMac
Fra : Bjarke

Dato : 16-07-05 08:30

Jeg har flere forskellige G3 iMac's, bl.a. en grøn og en blå. Den blå
er den hurtigste og med mest RAM. Men jeg vil gerne sætte en ny og
større RAM-kreds i maskinen for at køre OS X Tiger (de kører i dag OS
9.2).

Hvordan åbner man disse iMacs uden at ødelægge kabinettet?

På forhånd tak.

mvh.

Bjarke
(mail kun til nyhedsgruppe, tak)

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 16-07-05 10:03

On Sat, 16 Jul 2005 00:29:33 -0700, Bjarke wrote:

> Hvordan åbner man disse iMacs uden at ødelægge kabinettet?

Hvis CD-drevet er slot-in, så åbner du bare lågen i bunden.
--
MVH
osv...

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 16-07-05 15:08

Frank E. N. Stein <flatus@mail.invalid> wrote:

> Hvis CD-drevet er slot-in, så åbner du bare lågen i bunden.

Og hvis det er en af de ældre modeller kan du kigge på:
<http://www.theimac.com/upgrade.shtml>

mvh.
Kaj.

--