Entourage-problem
Fra : Michael Corfitsen

Dato : 22-06-05 20:45

Hej

Min bror og svigerinde bruger Entourage som mailprogram.
Jeg bruger - af gammel vane - Eudora, og er derfor ikke særlig kendt med
Entourage.

Min svigerinde fortalte, at hun modtog en mail, vistnok noget "MS /
Microsoft / Entourage - noget".
Hun så lidt på mailen, fandt den uinteressant og slettede den.
Pludselig - account var væk (skulle indlæses på ny) og adressebogen var
væk.

Jeg kan ikke huske selv at have modtaget en såden mail. Så snart en mail
ligner noget uinteressant kyler jeg den ud - ikke mere tid på det pjat.

Vi har nu fået Entourage til at virke igen ved genindlæsning af account,
men adressebogen må min svigerinde opbygge forfra.

Jeg påstår, at min svigerinde - ubevidst - har foretaget nogle
handlinger der har medført problemet - sådan plejer det jo at være (har
selv gjort nogle gange) - meeennnnn kan der være noget om snakken at
mailen har været medvirkende?.

Derudover, af hensyn til lidt sikkerhed for næste gang, hvor finder jeg
adressebogen m.m for at lave sikkerhedskopi af indstillinger m.v. til
Entourage, således at vi næste gang (håber det ikke) slipper lidt
nemmere over problemet?.

Nogen forklaring på problemet, og kan vi gøre noget for at undgå det
fremover?

Michael C.

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 22-06-05 21:01

Michael Corfitsen <michael-corfitsen@stofanet.invalid> wrote:

> [...]
> adressebogen m.m for at lave sikkerhedskopi af indstillinger m.v. til
> Entourage, således at vi næste gang (håber det ikke) slipper lidt

Backup af mappen:
/Brugere/brugernavn/Dokumenter/MicrosoftUserData

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Michael Corfitsen

Dato : 22-06-05 21:17

> Backup af mappen:
> /Brugere/brugernavn/Dokumenter/MicrosoftUserData
>
> /Preben

Der har jeg været - og det er sikkert rigtigt - , men jeg kan ikke se
noget der kaldes adressbook el.lign..
Men det er altså blot denne mappe jeg skal sikre.

Michael C.

Fra : nospamtoMike [8000 C~

Dato : 23-06-05 00:44

> Der har jeg været - og det er sikkert rigtigt - , men jeg kan ikke se
> noget der kaldes adressbook el.lign..
> Men det er altså blot denne mappe jeg skal sikre.

Ja.
Den indeholder alle informationer.

mvh Mikael Kern

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 23-06-05 08:52

> Der har jeg været - og det er sikkert rigtigt - , men jeg kan ikke se
> noget der kaldes adressbook el.lign..

Hvis du _kun_ ønsker at sikre adressedelen af Entourage, kan du vælge
File/Export Contacts.
Det resulterer i et tekstarkiv.

> Men det er altså blot denne mappe jeg skal sikre.

Jep.

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg