E-Mail
webnoob 5265
Thunderbird - indtaste server password, hv~
Fra : BuFFerz

Dato : 14-07-05 00:09

Hej

Jeg vil gerne bruge thunderbird som mailprogram - under deres support
skriver de at man bliver spurgt om
ens pop3 password når den henter post første gang.

Men den sprøger ikke, den skriver bare:
"Sending of password did not succeed. Mail server pop3.yoo.dk responded:
Login faild"

Jeg har ikke skrevet noget password nogen steder og kan heller ikke finde
noget sted at skrive det under kotoindstillinger.

Hvordan kommer jeg videre - bruger v. 1.0.5 (samme problem i 1.0.2)

--
Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 14-07-05 00:32

BuFFerz skrev:

>Mail server pop3.yoo.dk responded: Login faild"

Er det hos b-one ? for så prøv om ikke den skal hedde pop.yoo.dk i stedet
for

>Hvordan kommer jeg videre - bruger v. 1.0.5 (samme problem i 1.0.2)

Hvor har du den version fra (jeg er bare nysgerrig )

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 14-07-05 02:50

Ivan V. Klattrup skrev:

>Hvor har du den version fra

Ja OK, det har jeg så selv fundet ud af

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Anders Lund

Dato : 14-07-05 05:58

Ivan V. Klattrup wrote:

> Ja OK, det har jeg så selv fundet ud af

Ja, jeg undrede mig også - havde lige misset at der var kommet ny
version.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : BuFFerz

Dato : 14-07-05 13:27

> Er det hos b-one ? for så prøv om ikke den skal hedde pop.yoo.dk i stedet
> for

Det er hos b-one ja, men i Outlook Express virker pop3.yoo.dk fint

Aner bare ikke hvor jeg skal skrive mit password.

--
Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 14-07-05 13:45

BuFFerz skrev:

>Aner bare ikke hvor jeg skal skrive mit password.

Funktioner - Indstillinger - Avanceret - Vis gemte adgangskoder - der kan
du så se og slette de adgangskoder du har skrevet ind, så du får
nedenstående igen (i hvert fald efter en genstart af thunderbird)

Normalt kommer denne (http://filer.klattrup.dk/password.jpg) som det
første når man skal hente mail i TB (i hvert fald første gang man henter
mail, hvis der bliver sat flueben kommer den ikke igen), men hvis jeg var
dig, ville jeg prøve at slette den konto som er lagt ind i TB og oprette
den på ny og se om det så kommer.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 14-07-05 13:48

Ivan V. Klattrup skrev:

>slette de adgangskoder

Slet kun der hvor det ikke virker !
--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : BuFFerz

Dato : 14-07-05 22:36

> Funktioner - Indstillinger - Avanceret - Vis gemte adgangskoder - der kan
> du så se og slette de adgangskoder du har skrevet ind, så du får
> nedenstående igen (i hvert fald efter en genstart af thunderbird)

Tak! der var noget der virkede !

Super!

--
Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 14-07-05 23:16

BuFFerz skrev:

>Tak! der var noget der virkede !

Rart at høre, jeg havde helt overset det i første omgang, derfor var der
også den lange "smøre" nedenunder i svaret

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk