Søgefunktion i thunderbird
Fra : Thomas gade

Dato : 07-07-05 22:46

Der er vel ikke en der vi fortælle mig hvordan søgefunktionen i
thunderbird fungerer.

Hver gang jeg forsøger at lave en søgning får jeg et blankt vindue.

Mvh Thomas

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 08-07-05 11:04

Den 07-07-05 23.45 skrev Thomas gade følgende:
> Der er vel ikke en der vi fortælle mig hvordan søgefunktionen i
> thunderbird fungerer.

Du klikker på den lille pil til højre for luppen og vælger det, du vil
søge på, fx afsender eller emne. Skriv søgeordet, og mens du skriver
vises færre og færre indlæg.

> Hver gang jeg forsøger at lave en søgning får jeg et blankt vindue.

Det er oversigten over indlæg, du mener? Hvis du ikke får vist indlæg på
oversigten, er der sikkert ikke nogen, hvor dit søgekriterie (fx navn
eller emne) indeholder dit søgeord.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få en lille, praktisk og helt gratis lommeregner i proceslinjen.

Fra : Thomas gade

Dato : 08-07-05 23:28

Kim Ludvigsen wrote:

> [...]
> på oversigten, er der sikkert ikke nogen, hvor dit søgekriterie (fx
> navn eller emne) indeholder dit søgeord.

Takker.
havde forsøgt et par gange hvor jeg følte mig overbevist om at der
skulle have været noget, men det har der så åbenbart ikke været.

Mvh
Thomas