Outlook 2003 - dokumentation og guides
Fra : Tommy Ipsen

Dato : 03-07-05 10:35

Hej alle

Jeg skal i gang med at skrive noget undervisningsmateriale om Outlook
2003 og vil derfor høre, hvad I kender til af ressourcer på nettet. Jeg
søger bl.a. guides, tutorials og måske endda større "værker" om
programmet - ikke at jeg har tænkt mig at copy/paste noget materiale
sammen - men det er altid rart at få flere vinkler på emnerne og
samtidig kan man sikre sig, at man er kommet godt rundt om alt det
relevante!

Håber I kan hjælpe!

Med venlig hilsen

Tommy Ipsen

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 04-07-05 20:37

n" <tipsen@imada.sdu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sammen - men det er altid rart at få flere vinkler på emnerne og
> samtidig kan man sikre sig, at man er kommet godt rundt om alt det

Det virker som om du er i gang med noget, som er opfundet for længst.

Se f.eks. de billige og brugernemme hæfter fra Libris - der også har et
hæfte om Outlook 2003:

http://www.libris.dk/default.asp?loadside=/vis_Produkt.asp?ISBN=87-7843-652-
4

Hvis du ikke vil bruge hæftet direkte, er der jo mange finesser at fange

/Flemming U

Fra : Tommy Ipsen

Dato : 07-07-05 11:27

Flemming Udbjørg wrote:

> Det virker som om du er i gang med noget, som er opfundet for længst.

Materialet skal skrives med specielt fokus på skift fra GroupWise til
Outlook og også med udgangspunkt i, hvordan groupwise specifikt har
været brugt i organisationen - og dét er vist ikke noget der findes
allermest af...

> [...]
> 4
>
> Hvis du ikke vil bruge hæftet direkte, er der jo mange finesser at fange

Har kigget på det - er bange for, at det bliver lidt overfladisk...

Mvh Tommy