OT? Opsætning af mailserver
Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 02-07-05 20:03

Jeg har et domæne som jeg gerne selv vil hoste. Da vedkommende som har det
på sin mailserver i øjeblikket er lidt ustabil.
kan man forholdsvis let selv sætte en mailserver op så jeg kan bruge mit
eget domæne til at route videre til min egentlige adresse hos min internet
udbyder?
I givet fald, hvilke programmer skal jeg bruge og hvordan.

Hvis dette er OT i denne NG, så henvis mig venligst til den rigte gruppe.

Anders Hyltoft

Fjern "FJERNDETTE" ved svar på email.
Eller lad være, men så får jeg den ikke

Fra : Anders Lund

Dato : 02-07-05 21:04

Anders B. Hyltoft wrote:
> [...]
> udbyder?
> I givet fald, hvilke programmer skal jeg bruge og hvordan.

Nu nævner du ikke noget styresystem, så jeg går ud fra at du har
Windows. Et nemt (synes jeg) og gratis til Windows er Mail Enable.
Kræver vist Windows 2000 eller nyere.

> Hvis dette er OT i denne NG, så henvis mig venligst til den rigte gruppe.

Det er faktisk den forkerte gruppe, da denne handler om klient software
og ikke server software. Jeg tror at (hvis du bruger Windows) gruppen
dk.edb.system.ms-windows.server er mere korrekt.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 03-07-05 09:10

"Anders Lund" <anders@andersonline.dk> wrote in message

> [...]
> ikke server software. Jeg tror at (hvis du bruger Windows) gruppen
> dk.edb.system.ms-windows.server er mere korrekt.

ok takker