Hjælp - hvordan opretter jeg et autosvar p~
Fra : no@way.sk

Dato : 30-06-05 22:45

Hej - håber I kan hjælpe.

Hvordan pokker oprettes en agent til at lave autosvar på min
mailadresse, mens jeg holder ferie.

Jeg regner med at at alle der skriver til mig skulle få et automatisk
svar som lyder "er på ferie indtil xx juli 2005.

Jeg har fundet en løsning til Outlook Express - men det er ikke
lykkedes mig at gøre det samme på Outlook 2003.

Please help.

mhv

Ham selv.

Fra : Henrik B.

Dato : 30-06-05 23:13

<no@way.sk> skrev i en meddelelse

> Hej - håber I kan hjælpe.
>
> Hvordan pokker oprettes en agent til at lave autosvar på min
> mailadresse, mens jeg holder ferie.

Fra Outlook hjælp:

Oprette en regel med Ikke til stede-assistenten
Noget af det, der står i dette emne, gælder ikke for alle sprog.

Denne funktion kræver, at du anvender en e-mail-konto i Microsoft Exchange
Server.

1.. Klik på Ikke til stede-assistent i menuen Funktioner.
2.. Klik på Tilføj regel.
3.. Angiv betingelserne for den regel, meddelelsen skal opfylde, for at
handlingen kan udføres, under Når der kommer en meddelelse, der opfylder
følgende betingelser.
4.. Klik på Avanceret, hvis du vil angive flere betingelser. Marker de
ønskede indstillinger, og klik derefter på OK.
5.. Marker afkrydsningsfeltet Stop behandlingen af efterfølgende regler,
hvis du vil angive, at denne regel skal være den sidste, der anvendes.
6.. Marker de ønskede indstillinger under Udfør disse handlinger. Du kan
markere mere end én indstilling.
Bemærk! Hvis du angiver, at en meddelelse skal slettes, påvirkes
meddelelsen ikke af de regler, der følger den slettede regel på listen over
regler i dialogboksen Ikke til stede-assistent.

Fra : Jørgen

Dato : 01-07-05 07:56

no@way.sk skrev:

> Hvordan pokker oprettes en agent til at lave autosvar på min
> mailadresse,

jeg bruger tdc e mail og går ind i
http://mail.tdconline.dk/
og derefter weebmail.

er kan jeg oprette autosvar, vidersende mail til en anden adr og mange
andre ting.

Jørgen s

Jørgen s