E-Mail
webnoob 5265
Outlook 2003 fejler første gang det skal h~
Fra : Jesper Sloth

Dato : 29-06-05 21:51

Hejsa

Jeeg har en fejl i mit Outlook 2003, jeg kan næsten aldrig få det til at
hente ,mails fra mine konti, første gang når man åbner det, der SKAL ventes
til der kommer en timeout, så kan jeg hente alt det jeg vil, jeg har konti
både ved B-One og Tele2, ved ikke om der er noget med dette at gøre. Det har
været et problem i mange mdr. nogle gange være end andre.

Mvh

Jesper

Fra : Søren Blom

Dato : 05-08-05 14:05

"Jesper Sloth" <sloth@tele2adsl.snydt.dk> skrev
> [...]
> har konti både ved B-One og Tele2, ved ikke om der er noget med dette at
> gøre. Det har været et problem i mange mdr. nogle gange være end andre.

Har du prøvet at slette begge kontier i Outlook, genstarte computeren og så
skrive kontoerne ind i Outlook igen, en af gangen?

Du mister ikke nogen mail/kontaktpersoner på det.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Jesper Sloth

Dato : 05-08-05 20:39

> [...]
> så
> skrive kontoerne ind i Outlook igen, en af gangen?
>
> Du mister ikke nogen mail/kontaktpersoner på det.

Ja det er prøvet. Jeg starter Outlook så kører den frem til 62 eller 87% så
annullerer jeg og lukker Outlokk starter det igen og vupti så henter den alt
og det kører så fint indtil jeg lukker det ned igen og vil starte det
senere, så er det samme cirkus igen?!?!?!?

Mvh

Jesper