Baggrund i Outlook 2003?
Fra : Hans

Dato : 26-06-05 09:42

Hej

Jeg har en kollega, der gerne vil bestille sine varer via Outlook 2003. Han
bruger pt. en faxseddel, hvor der er nogle felter hvor man kan skive i og
naturligvis vores logo. Kan man tage denne fax og gemme den som jpeg fil og
sætte ind i Outlook som baggrund, sådan at han bare kan skrive ovenpå i sin
email. Jeg har selv forsøgt, at sætte det op, men billedet bliver sat ved
siden af hinanden og man kan ikke bruge det på den måde. Er der en mulighed
hvorpå man kan lave det som beskrevet?

Mvh

BS

Fra : Calle.

Dato : 02-07-05 15:03

Hans wrote:
> [...]
> sætte det op, men billedet bliver sat ved siden af hinanden og man
> kan ikke bruge det på den måde. Er der en mulighed hvorpå man kan
billedet skal vel bare bruges som brevpapir
--
Calle.