hjælp mus Logitech
Fra : news.tele.dk

Dato : 14-07-05 11:21

Jeg har en mus "Logitech Mediaplay Cordles mouse"
Den er ustabil og "hopper og danser" ud til siden hele tiden. Driverversion
er 2.40.255
Det er en bærbar pc hvor min touchpad er slået fra.
Nogen der har ideer til hvad man kan gøre ?
Tak for hjælpen
Jan

Fra : Peter

Dato : 14-07-05 12:01

"news.tele.dk" <janpetri@nypost.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Driverversion er 2.40.255
> Det er en bærbar pc hvor min touchpad er slået fra.
> Nogen der har ideer til hvad man kan gøre ?

Typisk Logitech. Prøv med en nyere driver.

Peter B

Fra : Kurt Lund

Dato : 14-07-05 12:51

"Peter" <doc_069X@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "news.tele.dk" <janpetri@nypost.dk> skrev i en meddelelse
>>
> Typisk Logitech. Prøv med en nyere driver.
>
> Peter B
Fint svar Peter ;)
det er den nyeste driver han bruger.

Hvad for et underlag bruger du Jan?
du behøver ikke at slå din touchpad fra.

Kurt

Fra : Flemming Joensson

Dato : 14-07-05 22:50

"news.tele.dk" <janpetri@nypost.dk> wrote in

> Den er ustabil og "hopper og danser" ud til siden hele tiden.
> Driverversion er 2.40.255

Jeg har tilsvarende problem med en MX500 som gør det samme med diverse
driverversioner. Hvis jeg f.eks. trykker på en knap og holder museknappen
nede så har cursoren nået at drive ud over knappens kant på et sekunds tid
eller halvandet :)

Løsningen for mig er at anvende en god musemåtte - især på træborde driller
min mus. Jeg har også en MX700 den har jeg ikke haft problemer med på
præcis de samme underlag - så jeg har valgt at leve med at skulle bruge en
musemåtte.

/flemming