Lydkort med mere end 1 udgang..
Fra : Hugo

Dato : 10-07-05 20:51

Hej alle i NG

Findes der et lydkort hvor der er mere en en udgang. Det skal bruges på
denne måde, at jeg gerne vil have lyd til mit anlæg, PC skærm,
hovedtelefoner og endnu et anlæg..
Er stæt af at hele siden skulle skifte kabel. Lige nu kører jeg med onbord
lyd og et alm lydkort. Det kræver så at jeg skal gå ind i kontrolpanel og
ændre lydgiveren eller hvad det nu hedder. Det er lidt trætende.

Finder der så en kort hvor der er 5 udgange eller sådan noget på?
Håber at i kan hjælpe mig..

Lav helst et CC til min mail...

/Brian Nørrelund

Fra : John

Dato : 10-07-05 22:30

Hugo skrev:
> [...]
> ændre lydgiveren eller hvad det nu hedder. Det er lidt trætende.
>
> Finder der så en kort hvor der er 5 udgange eller sådan noget på?

http://www.xs-sound.dk/data/products/maya1010/index.html

Mvh

John

Fra : Hugo

Dato : 18-07-05 10:21

Kan det virkelig passe at der ikke er nogen der kan komme med noget super
viden???

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 18-07-05 16:28

"Hugo" <streamer@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Kan det virkelig passe at der ikke er nogen der kan komme med noget super
> viden???

Hej
Når du ønsker noget specielt ja så koster det men prøv at se her
http://www.rme-audio.com/english/index.htm priser i Danmark starter nok ved
ca. 4KKR
--
Med Venlig Hilsen