NY PC til 9100 + Moms
Fra : Martin

Dato : 09-07-05 10:29

Jeg skal have en ny pc jeg har 9100 + moms.

Jeg har kikket på Dell XPS gen 5.

http://configure.euro.dell.com/dellstore/config.aspx?c=dk&cs=dkdhs1&kc=305&l=da&oc=D07XP5&s=dhs&sbc=dimen_xps

Er der nogle der har en til andre pc'er til samme pris?

Mollerup

Fra : Søren Christensen

Dato : 09-07-05 19:58

For 9100kr kan du få en temmelig hurtig PC. Hvad er kravene? Denne kan det
meste hvis ikke du har større krav
http://shg.dk/produkter/infobox.asp?varenr=375397&lokation=

Mvh Søren

Fra : Martin

Dato : 09-07-05 20:59

Tak for svar, men det link viser bare oversigt siden hos shg og jeg handler
ikke hos shg.

Pc, skal kunne det samme son den dell XPS gen 5, jeg linker til.

Mollerup som skal til Rammstein koncert om 12 tilmer.

Fra : Henning

Dato : 09-07-05 21:53

On Sat, 9 Jul 2005 11:29:03 +0200, "Martin" <mo@"fjern"soh.dk> wrote:

> [...]
>
>Er der nogle der har en til andre pc'er til samme pris?

En fed fed maskine - men hvad skal den bruges til? XPS'eren er en
rendyrket spillemaskine, og hardwaren er specielt sammensat til det.
Du kan få en ganske fortrinlig all-round maskine til 8.000,- alt incl.
i Aldi.

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : michael bs

Dato : 09-07-05 22:37

"Henning" <nomail@all.invalid> skrev i en meddelelse

> Du kan få en ganske fortrinlig all-round maskine til 8.000,- alt incl.
> i Aldi.

Hvorhenne? Har du et link?

Fra : Henning

Dato : 10-07-05 12:28

On Sat, 9 Jul 2005 23:37:02 +0200, "michael bs"
<michaelschouFJERNDETTE@oncable.dkfjenogsådette> wrote:

>Hvorhenne? Har du et link?

Medion-maskine, jeg har set dem stå i forskellige Aldier i
Kbh-området. Jeg kan ikke huske modelnummeret, men det er den med
bl.a. scart-stik på bagsiden!

Henning
hsb(at)image.dk