Valg af printer.
Fra : Leif Christensen

Dato : 08-07-05 10:55

Hej alle.
Jeg er på jagt efter en ny printer helst til netværk. Jeg har set på Brother
MFC-410CN og Canon iP400R inkjet printere og så OKI C3200N farve
laserprinter.
Brotheren koster 104 kr. pr farve at skifte´blæk og 190 kr sort. OKIen
koster 826 kr pr farve og 349 kr. for sort. Så loves der 3000 sider med 5%
dækning. Jeg kan ikke finde tilsvarende tal for Brother.
Er der nogen som kan fortælle mig hvilken printer som er billigst i drift?

De bedste hilsener, Leif.

Fra : Max

Dato : 08-07-05 11:53

Hej Leif

> Er der nogen som kan fortælle mig hvilken printer som er billigst i drift?

Laserprinteren.

Mvh Max

Fra : Joke

Dato : 10-07-05 15:16

"Leif Christensen" <oz8gw@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> koster 826 kr pr farve og 349 kr. for sort. Så loves der 3000 sider med 5%
> dækning. Jeg kan ikke finde tilsvarende tal for Brother.

står i salgs brochuren der kan hentes på brothers hjemmeside.

sort 500 sider ved 5 %
farver pr stk. 400 sider ved 5 %

Har du evt. kigger på brother 2700cn den laver flotte print og igen der står
i brochuren hvad forbrugsstofferne kan.

Ps. vær lige opmærksom på hvad andre forbrugsstoffer end farverne koster.

Hilsen

Johnny

Hilsen

Johnny