Musens "fødder"
Fra : Myt

Dato : 03-07-05 10:14

Hej i gruppen

Jeg har problemer med mus, ikke bare den jeg har nu, men også dem jeg har
haft tidligere.
Problemet er, især nu det er varmt, at de der glide-dimser der er under
musen falder af. Det er limen der ganske enkelt går i opløsning når det
bliver varmt og jeg sidder med den i hånden og gamer. Findes der et
alternativ til disse "glide-puder" eller findes der en mus hvor disse er sat
på, på samme måde som de gamle IBM mus.
Den jeg har nu, er en Logitech mx310, og ringere end den må det ikke blive,
men det skal være en mus hvor disse glide-puder er naglet fast, eller på
anden måde ikke ryger af, bare fordi man gamer et par timer i denne hede.

Myt

Fra : Martin Petersen

Dato : 03-07-05 11:09

Myt wrote:
> [...]
> blive, men det skal være en mus hvor disse glide-puder er naglet
> fast, eller på anden måde ikke ryger af, bare fordi man gamer et par

Lim fødderne på din nuværende mus med sekundlim. Husk at rengøre først.

> Myt

- Martin

Fra : Anders Lund

Dato : 03-07-05 22:21

Myt wrote:
> [...]
> bliver varmt og jeg sidder med den i hånden og gamer. Findes der et
> alternativ til disse "glide-puder" eller findes der en mus hvor disse er sat

Jeg har ikke oplevet det problem du beskriver, men jeg har sat teflon
tape på min mus. Det er ikke sådan at underlaget du bruger, kan have en
del af skylden i at puderne falder af?

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk