blæsere fra studiedata - medfølger convert~
Fra : Casper Bang

Dato : 30-06-05 12:50

Hej,

Jeg har prøvet at fange Studiedata.dk både på mail (svarer de ikke på da der
er ferielukket for den afdeling), samt på telefon (svarer de bare ikke på).
Jeg skal til at købe 4 stk. af følgende blæser:
http://www.studiedata.dk/productitem.asp?id=FAPP160&Fane=COLD,COFA,COFA80
Det fremgår dog ikke om der følger omformere til normale molex stik med (dem
her:)
http://www.studiedata.dk/productitem.asp?id=CAES202&Fane=COLD,COAC

Er der nogen af jer der har købt disse blæsere hos studiedata, og derfor ved
om omformerne følger med?
Jeg ved godt at det er ret nemt at lave selv, men det er trods alt nemmere
at få dem med/købe dem seperat.

Jeg trænger til at få lidt af larmen af min 'puter her i sommervarmen.

På forhånd tak!
Casper Bang

Fra : Hans

Dato : 30-06-05 12:56

Casper Bang wrote:
> [...]
> derfor ved om omformerne følger med?
> Jeg ved godt at det er ret nemt at lave selv, men det er trods alt

Det gør der ikke, ellers ville det have fremgået af varebeskrivelsen.

Hans

Fra : Ukendt

Dato : 30-06-05 18:34

Casper Bang wrote:
> [...]
> at få dem med/købe dem seperat.
>
> Jeg trænger til at få lidt af larmen af min 'puter her i sommervarmen.

jeg har købt sådan en fætter for nyligt, og der følger ikke sådan en
konverter med.

Mvh.
Claus Albæk
claude@eugina.dk

Fra : Casper Bang

Dato : 30-06-05 23:15

> jeg har købt sådan en fætter for nyligt, og der følger ikke sådan en
> konverter med.

Ok, perfekt.

Mange tak (også til Hans som svarede tidligere).