AMD 64 bit Venice udgave
Fra : Ukendt

Dato : 26-06-05 11:29

Hej.

Jeg har læst flere steder på bla. edbpriser.dk at hvis man vil have en AMD
64 3000+ skal man gå efter Venice udgaven da den kan overclockes en hel del.
Men hvordan bestiller jeg Venice udgaven hos de forskellige forhandlere over
nettet?

Er det et bestemt modelnr. man skal gå efter, eller skal man ringe til
internetbutikkerne og bede om en Venice udgave? Hvordan ser man så at man
virkelig får Venice udgaven når den kommer, foruden at den forhåbenligt kan
overclockes en god sjat?

PFT

Fra : Thomsen

Dato : 26-06-05 12:04

> [...]
> internetbutikkerne og bede om en Venice udgave? Hvordan ser man så at man
> virkelig får Venice udgaven når den kommer, foruden at den forhåbenligt

Har lige købt AMD Venice 3000+ hos shg.dk.
De skriver at det er en Venice, men ellers skal modelnummeret ende med BP.

mvh
Thomsen

Fra : Henrik

Dato : 26-06-05 12:07

On Sun, 26 Jun 2005 12:29:26 +0200, "news.tele.dk" <jojo> wrote:

>Er det et bestemt modelnr. man skal gå efter...

Ja, BP.

http://www.xbitlabs.com/articles/cpu/display/athlon64-venice_3.html

Mvh
Henrik

Fra : JK

Dato : 26-06-05 15:33

> [...]

>virkelig får Venice udgaven når den kommer, foruden at den forhåbenligt kan

Kun få forhandlere specificerer så dybt.

Shg, shack og måske compumail.

Iøvrigt synes jeg, at en 3500+ er et bedre køb. Højere multiplier.

mvh

John