Min Agent er blevet underlig
Fra : Flemming Riis

Dato : 03-06-01 15:51

Hej.

Jeg har en agent som ligger og suger fra min hamster, begge ligger på
samme drev.

Agent er begyndt at fryse når den henter headers fra hamster , hvis
jeg bruger OE til samme tjans sker det ikke.

Den låser et sekund eller 4 lidt forskellige stedet.

Hvis jeg stopper header hentningen og bare henter body på de headere
den er fundet triller det hele som det skal.

Den har trillet i en 20.25 dage uden problemer , reinstall til andet
os /dog af anden grund , fixede ikke problemet, der er exclude af
antivirus på både hamster og agent biblioteket ingen index ingen
encruption eller ligende.

Er det noget house keeping man bør fortage på en agent ?

Fra : Flemming Riis

Dato : 07-06-01 23:57

"Flemming Riis" <flemming@riis.nu> wrote in message

> Agent er begyndt at fryse når den henter headers fra hamster , hvis
> jeg bruger OE til samme tjans sker det ikke.
>
> Den låser et sekund eller 4 lidt forskellige stedet.

hmm nukede agent og satte til 1000headers af gangen så virkede det ,
Nogle der kører med 2gb+ i deres agent uden problemer ?

Var det egentelig ikke en 1.9 på vej ?

som ikke gider installere agent @home.

Fra : per

Dato : 08-06-01 05:40

On Fri, 8 Jun 2001 00:57:07 +0200, "Flemming Riis" <flemming@riis.nu>
wrote:

>"Flemming Riis" <flemming@riis.nu> wrote in message

>hmm nukede agent og satte til 1000headers af gangen så virkede det ,
>Nogle der kører med 2gb+ i deres agent uden problemer ?

Hvor stiller du det henne?

/Per Hansen

icq 8212837

Fra : Martin Schultz

Dato : 14-06-01 19:31

wrote:

>"Flemming Riis" <flemming@riis.nu> wrote in message

>hmm nukede agent og satte til 1000headers af gangen så virkede det ,
>Nogle der kører med 2gb+ i deres agent uden problemer ?
Min er på omkring 250mb