park+ride ved Kbh?
Fra : Erik B. Hansen

Dato : 18-07-05 11:09

Hej alle,

vi skal en smut til Kbh og skal bo ved Hørsholm. Lørdag skal vi hjem igen
og ville derfor sætte bilen ved en park+ride, tage metro/s-tog til centrum
for at køre videre hjemad ved aften tide.

- Hvilke muligheder er der? Jeg har fundet Ørestadsparkering, men er det
til at komme til (på en lørdag) - eller er der tvært imod tomt? Er der
andre muligheder i omegnen?
<http://www.orestadsparkering.dk/hvorkanparkere/park_and_ride.htm>

mvh, Erik.

Fra : Nicolai Lang

Dato : 18-07-05 19:39

On 18 Jul 2005 10:08:48 GMT, "Erik B. Hansen"
<erik@børstingMedOEistedetforø.dk> wrote:

>vi skal en smut til Kbh og skal bo ved Hørsholm. Lørdag skal vi hjem igen
>og ville derfor sætte bilen ved en park+ride, tage metro/s-tog til centrum
>for at køre videre hjemad ved aften tide.

Hvor mange skal i afsted? Det er ikke usandsynligt at det ville være
ligeså billigt at betale for at parkere i Centrum? Hvis man bevæger
sig et par gader væk fra strøgområdet burde det være muligt at finde
en parkeringsplads.

Jeg kører til centrum (Amaliegade) hver dag, trafikken er bestemt til
at holde ud ;)

/Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com