Nokia med STORE taster
Fra : Steffen

Dato : 17-07-05 10:08

Jeg har en Nokia 3510i, der er ved at være udtjent, og jeg er nu på udkig
efter en ny mobil, evt. en Nokia. Dens vægt er underordnet, blot tasterne er
store. (Har set på en Nokia 6610i, men synes tasterne er lidt små).
Steffen

Fra : Jesper

Dato : 17-07-05 10:46

On Sun, 17 Jul 2005 11:08:01 +0200, Steffen wrote:

> [...]
> efter en ny mobil, evt. en Nokia. Dens vægt er underordnet, blot tasterne er
> store. (Har set på en Nokia 6610i, men synes tasterne er lidt små).

Tag et kig på Nokia 6260. Stor telefon, stor skærm og store taster.

http://www.nokia.dk/phones/6260/

Jesper

Fra : Larsens

Dato : 19-07-05 15:24

> http://www.nokia.dk/phones/6260/

Lorteside, hvor man skal installere dit og dat for at se noget !

Fra : Jesper

Dato : 20-07-05 00:22

On Tue, 19 Jul 2005 16:23:40 +0200, Larsens wrote:

> Lorteside, hvor man skal installere dit og dat for at se noget !

Hvis du bare vil se den, kan du jo også slå den op her...

http://www.mobilpriser.dk/index.php?page=103&producer=2&block=1

Siden kræver dog at du har en web-browser installeret

Jesper

Fra : Larsens

Dato : 20-07-05 08:36

On Wed, 20 Jul 2005 01:21:43 +0200, Jesper <no@spam.dk> wrote:

> Hvis du bare vil se den, kan du jo også slå den op her...

Jeg fulgte det link der var bare for at se,
men skulle så til at installere sw for at se siden, så jeg hoppede af
igen.

I stedet bliver det en Sony Ericsson K750i
http://www.theregister.co.uk/2005/07/08/review_sony_ericsson_k750i/

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 21-07-05 21:25

on 20 jul 2005 09:36:07a satte Larsens sig på en taburet og skrev følgende
på et stykke vådt franskbrød:

> I stedet bliver det en Sony Ericsson K750i
> http://www.theregister.co.uk/2005/07/08/review_sony_ericsson_k750i/

Den har da ikke ligefrem store taster. Tvært imod da.
Var det ikke en telefon med store taster du søgte?

Steven

Fra : Larsens

Dato : 22-07-05 18:02

> Den har da ikke ligefrem store taster. Tvært imod da.
> Var det ikke en telefon med store taster du søgte?

JOW, jeg udsætter det, og ser hvad der kommer.
k750 har langsomt kamera, og USB laderen er elendig, for små taster,
bruger "forkert" memory kort :)
Hvorfor ikke bruge det mest benyttede : SD kort ?
Så man kan bruge et af dem man har liggende ?

Men ellers ser den lovende ud.

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 21-07-05 21:23

ti 19 jul 2005 04:23:40p satte Larsens sig på en taburet og skrev følgende
på et stykke vådt franskbrød:

> Lorteside, hvor man skal installere dit og dat for at se noget !

Ja det er fordi man så får muligheden for at dreje den ruind med musen og
åbne / lukke den..

Du kan se 6260 her http://www.gsmarena.com/nokia_6260-815.php
Ved at klikke på Nokia i menuen til venstre kan du iøvrigt se stort set
alle deres telefoner.

Steven

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 17-07-05 20:50

sø 17 jul 2005 11:08:01a satte Steffen sig på en taburet og skrev
> [...]

> udkig efter en ny mobil, evt. en Nokia. Dens vægt er underordnet, blot
> tasterne er store. (Har set på en Nokia 6610i, men synes tasterne er

Er alderen også ligegyldig eller skal det være en ny telefon (ikke brugt)?

Steven

Fra : Morten Snedker

Dato : 18-07-05 14:19

On Sun, 17 Jul 2005 11:08:01 +0200, "Steffen" <box399bc@yahoo.dk>
wrote:

>Jeg har en Nokia 3510i, der er ved at være udtjent, og jeg er nu på udkig
>efter en ny mobil, evt. en Nokia. Dens vægt er underordnet, blot tasterne er
>store.

Hva' med http://www.mobile-phones-uk.org.uk/nokia-6230i.htm ? Stod for
ikke længe siden og skulle vælge mellem dén og SE 750i, men købte så
en SE.

Men synes bestemt 6230i er en lækkerbisken - med et relativt stort
tastatur. Men om det er stort nok er jo ikke til at vide...

mvh /Snedker
---