Har i erfaringer med Pulkovo Airlines?
Fra : anders

Dato : 16-07-05 17:16

Jeg skal flyve fra København til Irkutsk (2 personer afrejse 21-22 august.
Hjemrejse 6. september). Jeg har søgt på travellink og fundet en pis på
8446kr i alt med Pulkovo Aviatin Enterprise, men skulle jeg droppe at spare
de 1500,- og rejse med Aeroflot i stedet? Jeg tænker... det er jo trods alt
det statslige flyselskab, så måske maer mere sikret mod konkurs og dårlig
behandling.

Mvh
Anders

Fra : John

Dato : 16-07-05 18:51

anders skrev:
> [...]
> det statslige flyselskab, så måske maer mere sikret mod konkurs og dårlig

Pulkovo har eksisteret i en del år efterhånden. Jeg har en kammerat der
har fløjet med dem og han havde ikke noget at klage over.

Selv har jeg før fløjet med Aeroflot - det var også udemærket.

Mvh

John

Fra : Iben

Dato : 17-07-05 10:42

Jeg har fløjet med Pulkovo Aviatin Enterprise
en del gange og har intet at klage over. Jeg flyver mest til Moskva og
Sankt
Petersburg.