Spørgsmål om T9-ordbogen?
Fra : Jakob Munck

Dato : 16-07-05 09:57

Jeg har en Nokia 3510i med T9-ordbog og jeg har et par spørgsmål vedr. denne
ordbog:

1. Hvor mange ord indeholder den, når man køber telefonen som ny?

2. Hvor mange "brugerbestemte" ord kan man indskrive i dens hukommelse?

3. Når man bruger ordbogen og skal skrive spørgsmålstegn ("?"), er man så
nødt til at hente dette i "Indsæt symbol", eller findes der en lettere måde
at gøre det på?

v.h.
Jakob

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 16-07-05 13:11

> 3. Når man bruger ordbogen og skal skrive spørgsmålstegn ("?"), er man så
> nødt til at hente dette i "Indsæt symbol", eller findes der en lettere
> måde at gøre det på?

Lav et punktum og tryk et par gange på knappen til at skifte ordet.. så
kommer den løbende med de mest almindelige symboler.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 17-07-05 20:53

lø 16 jul 2005 10:56:45a satte Jakob Munck sig på en taburet og skrev
følgende på et stykke vådt franskbrød:

> 3. Når man bruger ordbogen og skal skrive spørgsmålstegn ("?"), er man
> så nødt til at hente dette i "Indsæt symbol", eller findes der en
> lettere måde at gøre det på?

Tryk på 1-talllet gentagegende gange indtil et spørgsmålstegn fremkommer

Steven

Fra : Jakob Munck

Dato : 18-07-05 10:42

> Tryk på 1-talllet gentagegende gange indtil et spørgsmålstegn fremkommer

Det duer ikke. Man skal trykke én gang på 1-tallet og så trykke på Stjerne
indtil ? vises.

jm