Side Band Adressing???
Fra : Mit Navn Det Står Me~

Dato : 03-06-01 14:57

Hej Ng.
Jeg har et Microstar Ms8808 TNT2M64 på prøve og kan se i manualen fra deres
hjemmeside at det skulle understøtte Side Band Adressing,men jeg kan ikke få
det aktiveret.Mit bundkort Soltek SL75-KAV skulle understøtte det efter
WinCPUID 3.0 fra www.overclocking.dk
Hvad er der "galt"???
Driverne til grafikkortet er hentet fra www.msi.com.tw og er ver.10.70.
Der er en boks til "flueben" hvor der er en forkortelse som hedder "SBA" som
jeg mener kunne være der jeg skulle aktivere det,men det kan jeg ikke.

Håber det er forståeligt.....

--
Mvh Tommy

Fra : Ikarus

Dato : 03-06-01 16:40

Hej .
Du henter Nvmax ( www.nvmax.com ) og installere den .
Den er en lille tweak program til Gforce kort.
Den kan bruges ti at sætte side band til, og meget mere.
HIlsen
Iks