Her er navn, telefonnummer og adresse på e~
Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 14-07-05 17:16

For et par dage siden postede jeg et indlæg om en svindler.

Her er navn, telefonnumre og adresse:

Karina Sørensen
Vestervej 17
4920 Søllested

54744775 Hjemme
24813937 Mobil 1
23679036 Mobil 2

Da jeg postede mit sidste indlæg havede jeg kun taget telefonen ud
af æsken og konstateret at den på ingen måde lignede en ny telefon og
lagt den tilbage i æsken og havde da ikke bemærket at både kvittering
samt hovedsæt manglede.

Så der er vel ikke så meget garanti....

Det er via DBA.DK handelen foregik...

Her er hvad jeg postede...

Jeg har købt en telefon, en SonyEricsson K750i,
jeg fik at vide at den var 500% som ny og med Original kvittering.

Her er forløbet:
1. Vi aftaler at sælger sender telefon pr. efterkrav.
2. Jeg modtager pakken / telefonen og konstaterer at den på
ingen måde ligner en ny, der er både buler i kameradækslet og ridser.
(Desuden mangler den Originale kvittering.)
3. Jeg ringer til sælger og aftaler at sende telefonen retur pr. efterkrav.
4. Jeg sender telefonen / pakken.
5. Og nu står jeg her og kan se på www.post.dk at den er afvist og på vej
til afsender (Mig.)
6. Jeg prøver at ringe til sælgr på tre forskellige numre, men ingen tager
telefonen

Regner med at have telefonen retur i morgen, men jeg vil gøre hvad der er
lovligt og muligt for at lade handelen gå tilbage
(Telefonen ER kommet retur...)

Mvh Henrik