Billig kørelejlighed til Prag
Fra : Michael Andresen

Dato : 03-06-01 14:12

Vi er en idrætsforening, der skal til prag 5-12 august for at spille en
stor turnering. Vi kører derned i bus, og har derfor nogle pladser til
overs, som vi vil sælge billigt til alles fordel: vores rejse bliver
billigere, og du får muligheden for en billig enkelt/returbillet til
Prag.

Vi rejser fra Århus d. 5/8 om morgenen og er i Prag ca. 21.00. Der er
mulighed for, at vi kan samle folk op ved til/frakørslerne på motorvejen
ned til grænsen.

Vi kører hjem fra Prag d. 12/8 ligeledes om morgenen og er hjemme i
Århus om aftenen. Også her kan der stoppes ved motorvejsafkørslerne.

Pris: Enkeltbillet 350,- Returbillet 600,-

Michael Andresen

Fra : anarchysmoke

Dato : 03-06-01 19:07

"Michael Andresen" skrev d. 03-06-01 14:12 dette indlæg :
> [...]
> Århus om aftenen. Også her kan der stoppes ved motorvejsafkørslerne.
>
> Pris: Enkeltbillet 350,- Returbillet 600,-

Hej der!
Jeg vil gerne med begge veje! vh dsl28542@vip.cybercity.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : anarchysmoke

Dato : 04-06-01 18:12

Hej Michael

jeg vil gerne med! Skriv snarest på dsl28542@vip.cybercity.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Michael Andresen

Dato : 05-06-01 11:42

anarchysmoke wrote:

> Hej Michael
>
> jeg vil gerne med! Skriv snarest på dsl28542@vip.cybercity.dk

> en

> motorvejen

Gider du sende mig en email, så jeg kan komme i kontakt med dig og du
kan få flere detaljer. Min adresse er michael-andresen@get2net.dk

Din email virker ikke.

Michael Andresen
"Floorball beviser, at man kan more sig uden alkohol eller nøgenhed"