hotels.com, erfaringer?
Fra : SL

Dato : 12-07-05 22:29

Er der nogen som har prøvet at booke hotel (evt. i USA) via www.hotels.com
eller noget lign. som kan berette om hvordan det er gået?

Sl

Fra : Thomas

Dato : 14-07-05 19:57

Hej

Jeg har prøvet det sidste år i Usa.

Jeg fandt et hotel via nettet, og bestilte pr. telefon.

Det eneste du skal være opmærksom på, er at de tager 10% i bestillingsgebyr,
ud over den pris du kan se på nettet.

Hilsen Thomas

Fra : Pizzaman

Dato : 15-07-05 12:17

Hotels.com hører ikke til de billigste.

Skal du til USA vil jeg anbefale at du overvejer Priceline. Det er en
anderledes måde at bestille hotelværelser på, og du skal bruge tid på
at sætte dig ind i det. Men du får gode hoteller til priser du ellers
kun kan drømme om.

Har netop booket Venetian i Las Vegas for 99$/nat. Listeprisen var
over 300$.

Mere almindelige hoteller kan du ofte få for 30-40$ pr. nat.

Start med at læse FAQ på www.betterbidding.com

Pizzaman

Fra : Morten Christensen

Dato : 18-07-05 21:51

Hvis du skal have hotel i USA, vil jeg gerne anbefale Expedia.com og
choicehotels.com. Jeg har netop været på rundrejse i USA i tre måneder, hvor
vi brugte begge flittigt (især choicehotels) og det virkede bare perfekt
hver gang!

/morten

Fra : Henrik Bøggild

Dato : 19-07-05 20:31

> Er der nogen som har prøvet at booke hotel (evt. i USA) via www.hotels.com
> eller noget lign. som kan berette om hvordan det er gået?
>
> Sl

Ligesom Pizzaman vil jeg også anbefale priceline.com. Jeg har brugt den
flere gange i NYC og fået nogle ret gode priser (under USD 100 / dag).

Henrik