Århus - København, transport
Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 12-07-05 08:30

Jeg skulle vel ikke være så heldig at der er en der skal køre fra Århus
(eller deromkring) til København en dag i den her uge, der kan have en kat
med?
Betaler selvfølgelig en del af transport-udgifterne

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Eva Johanne Pedersen

Dato : 12-07-05 10:07

> [...]
> med?
> Betaler selvfølgelig en del af transport-udgifterne

Jeg skal sandsynligvis til Kbh. i næste uge, og har du ikke fundet nogen
inden da, vil jeg meget gerne have en kat med.

I virkeligheden så er jeg den lykkelige ejer af to af dine katte -
Papaya og Milkey Way (som jo så hedder Paya og Dingledyret). Meget meget
søde katte, som jeg er rigtig glad for.

Jeg følger lige med i tråden for at se, om jeg skal være kattetransportør.

Med venlig hilsen
Eva Johanne Pedersen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 12-07-05 11:21

> [...]
> søde katte, som jeg er rigtig glad for.
>
> Jeg følger lige med i tråden for at se, om jeg skal være kattetransportør.

Neeeej !! . Karina gav mig link til din side med billeder af
skønhederne, jeg har mange gange tænkt på at jeg skulle spørge hende efter
din mail-adresse så jeg kunne høre hvordan det gik Dejligt at du er her.
Jeg kunne jo tydeligt se på billederne at "mine" basser stor-trives. Det er
jo altid svært når misser skal omplaceres, men jeg er helt sikker på at
Karina traf det rigtige valg selv om det var svært for dem. Men hun var ikke
selv i tvivl om at du kunne give dem et rigtig godt hjem.
Skriv endelig til mig hvordan det går ind imellem. Det er så rart at høre
Især nu hvor vi to jo ikke kender hinanden. Og skønne Paya og Fjolle
Dingledyr har jo altid haft en hel speciel plads hos mig

Tak for dit tilbud om transporten. Desværre bliver vi nok nød til at tage
den lange vej med toget en af de næste dage. Min hankat Ymer er derovre til
parring og er vist ved at blive noget træt af "dullen", så han har fået
hjemve Der er ikke andet for end at få ham hjem snarest. Men tak

Hilsen Nina

Fra : Eva Johanne Pedersen

Dato : 17-07-05 21:02

> [...]
> den lange vej med toget en af de næste dage. Min hankat Ymer er derovre til
> parring og er vist ved at blive noget træt af

Hej Nina.

Har du fået hentet Ymer? Ellers skal jeg til Kbh. tirsdag først på dagen.

Mange hilsner Eva.

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 12-07-05 11:27

Og jeg så lige at du har billeder på www.dk-fritid-dyr-kat.dk Hvor ser de
dejlige og velpassede ud Paya har altid kunne tage pusten fra mig, og
det kan hun altså stadig ! Hun er min første fødte . . .

Tak fordi du er god ved dem og sig til hvis du vil have billeder af dem fra
de var yngre. Jeg har mange og laver gerne en cd til dig.

Kærligst Nina

Fra : Eva Johanne Pedersen

Dato : 12-07-05 12:00

> [...]
>
> Tak fordi du er god ved dem og sig til hvis du vil have billeder af dem fra
> de var yngre. Jeg har mange og laver gerne en cd til dig.

Aiii det vil jeg helt vild gerne have. Jeg har set de få, du har på din
hjemmeside, og hvor er de kære. Jeg ville ønske, jeg havde kendt dem,
fra da de var killinger. Du må meget gerne smide et par billeder af
deres forældre på også - moderen og de to fædre (det lyder meget moderne
*GG*).

Og mht. at Paya har en speciel plads hos dig, så havde hun det jo også
hos Karina og også hos mig. Måske er det fordi, hun virkelig er sin egen
og har en rigtig god fornemmelse for en. Jeg kan slet ikke få nok af at
kigge på hende, når der kommer nyt catnip legetøj og hun bare går helt
agurk og savler til den store guldmedalje. Hun er stadig reserveret og
kan lave nogle vilde hop, hvis hun bliver forskrækket. I går var det
over at Dingle kom ind af yderdøren efter en sele-tur og der var hun så
lige på vej ud. Faktisk var det nok en baglæns saltomortale, hun fik
lavet. Og Dingle er jo også bare skøn. Sover sammen med mig og jeg
vågner ofte op til en seng, hvori der ligger op til flere pelsmus, som
hun så har håbet på, at jeg ville kaste (langt, for ellers er det for
kedeligt)... Ej, de er så skønne.

Nå, men det var jo off topic - jeg sender lige en mail med min adresse.

Jeg håber, der er andre, der melder sig, så I undgår turen frem og
tilbage.

Bedste hilsner

Fra : Pia

Dato : 17-07-05 21:47

Hej

Ved ikke om dette kan bruges, men jeg skal til københavn (fra århus) den 20