Hyperlink med bogmærke
Fra : amesh

Dato : 11-07-05 08:06

Hej gruppe,

Jeg er ved at lave et website for en kunde, hvor man i nogle tilfælde skal
kunne klikke sig frem til en anden side og lande på et bestemt billede, i
stedet for tekst.

Jeg kan godt finde ud at lave et link med et bogmærke der lander på en
tekstbid, men er det muligt at lave bogmærket så det i stedet lander på
billedet? Jeg har ikke kunnet få det til at fungere, og kan heller ikke
finde noget om det i FP hjælp.

På forhånd tak for enhver vejledning
mvh
Mette

..

Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 11-07-05 08:27

amesh skrev:
> [...]
> på billedet? Jeg har ikke kunnet få det til at fungere, og kan
> heller ikke finde noget om det i FP hjælp.

Skriv navnet på billedet som bogmærke, f.ex. billede.jpg (hvis det er et
jpg-billede) og lav linket som du plejer
thomas

Fra : amesh

Dato : 11-07-05 08:51

"ThomasD (dk)" <thomasdue@12move.dk> skrev i en meddelelse

> Skriv navnet på billedet som bogmærke, f.ex. billede.jpg (hvis det er et
> jpg-billede) og lav linket som du plejer
> thomas

Tak for hjælpen, Thomas. Jeg må have fået solstik siden jeg ikke kunne finde
ud af noget så enkelt!

mvh
Mette