usa og minimumsbeløb
Fra : allu

Dato : 09-07-05 22:18

hej med jer

jeg overvejer at tage til usa et par uger....jeg har 7000 (inkl
flytransport) kr i alt, og har fået at vide af en god ven, at det er
rigeligt til at leve derovre for

Hvordan lever man bedst muligt billigt i usa og hvad kan man opleve uden
penge....

jeg ville meget gerne have svar for jeg overvejer at tage i sted i næste
uge.

mvh allu

Fra : T. Liljeberg

Dato : 10-07-05 00:57

On Sat, 9 Jul 2005 23:17:57 +0200, "allu" <allu@heaven.dk> wrote:

>jeg overvejer at tage til usa et par uger....jeg har 7000 (inkl
>flytransport) kr i alt, og har fået at vide af en god ven, at det er
>rigeligt til at leve derovre for

Der kan ikke være meget tilbage af de 7000 efter du har betalt
flybilletten.

>Hvordan lever man bedst muligt billigt i usa og hvad kan man opleve uden
>penge....

Hvorhenne i USA?

--
Continued dependence on relief induces
a spiritual and moral disintegration.

Fra : allu

Dato : 10-07-05 08:33

> Der kan ikke være meget tilbage af de 7000 efter du har betalt
> flybilletten.
>
> Hvorhenne i USA?

Hej igen

egentlig lige meget, men gerne californien eller texas.

mvh allu

Fra : ;o\)-max-

Dato : 10-07-05 09:35

"allu"

> Hej igen
>
> egentlig lige meget, men gerne californien eller texas.
>
> mvh allu

Hva med at prøve lykken i Las Vegas, de ku jo være.
Men mon ikke Lonely Planet har noget du kan bruge..
http://shop.lonelyplanet.com/product_detail.cfm?productID=2527&seriesID=1&seriesname=Count
ry%20Guides&
-max-

Fra : Christian

Dato : 10-07-05 21:44

"allu" <allu@heaven.dk> wrote in message
> hej med jer
>
> jeg overvejer at tage til usa et par uger....jeg har 7000 (inkl
> flytransport) kr i alt, og har fået at vide af en god ven, at det er
> rigeligt til at leve derovre for

sig til din ven at priserne er steget siden 1960....

et par uger koster ca 80-90$ om dagen incl et billigt motel...
www.roomsaver.com

du skal også leje en bil...for hvis du vil bruge offentligt transport...så
kan du ligeså godt blive hjemme...

Fra : ;o\)-max-

Dato : 10-07-05 22:16

"Christian"

> [...]
> www.roomsaver.com
>
> du skal også leje en bil...for hvis du vil bruge offentligt transport...så

) funny -max-

Fra : kb

Dato : 11-07-05 12:19

allu wrote:
> [...]
> penge....
>
> jeg ville meget gerne have svar for jeg overvejer at tage i sted i næste

7000 er alt for lidt. Hvis du vil californien, som jeg netop er vendt
hjem fra, så koster billetten nemt 6000 her i sommer perioden. og 2000
kr er altså noget i underkanten for 2 uger.

På vestkysten, har jeg været i San francisco, San Diego og las vegas,
alle steder vil jeg gerne til igen.
Det er alle spændende byer.

Og ja offentligt transport er ikke alle steder lige godt, men Amtrak og
Greyhound er en god og sjov/billig rejseform