java upload link ?
Fra : MP

Dato : 09-07-05 10:40

Jeg har mistet mit link til en side hvor man gratis kan uploade sine java
spil til mobilen. Jeg mener det er noget med "eloader".
Kan nogen hjælpe. ?

/Gert

Fra : Rander

Dato : 09-07-05 11:56

Sat, 9 Jul 2005 11:39:59 +0200 brugte MP 7 linier på at fortælle dette til
dk.teknik.telefoni.mobil:

>Jeg har mistet mit link til en side hvor man gratis kan uploade sine java
>spil til mobilen. Jeg mener det er noget med "eloader".
>Kan nogen hjælpe. ?

<http://www.euploader.com/>

http://rander.dk (temporarily down!)

Det er ikke forureningen, som ødelægger miljøet. Det er
urenhederne i vores luft og vand, som gør det. (Dan Quayle)