Leje af bil i Flensborg
Fra : Charlotte Musen

Dato : 08-07-05 23:38

Hejsa,
Skal leje en bil til at køre til Sydfrankrig.
Jeg har ladet mig fortælle, at det kan være fornuftigt at leje i Flensborg
frem for i DK.
Er der nogen, der har erfaring hermed og evt. kan henvise til gode steder -
det må jo gerne være billigt )
vh Charlotte

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 09-07-05 00:01

> [...]
> frem for i DK.
> Er der nogen, der har erfaring hermed og evt. kan henvise til gode

Jeg har flere gange benyttet mig af www.holidayautos.dk med tilfredshed, og
til rimelige priser. Holiday Autos har godt nok ikke Flensborg på, men der
må være andre byer i Nordtyskland som I kan bruge?

Mvh

Emil

Fra : Martin

Dato : 09-07-05 12:19

Hej

Jeg har tidligere lejet hos Sixt i Rosenheim og afleveret i Flensborg. Jeg
fik godt nok noget firma-rabat, men mener at de er meget konkurrencedygtige
på priserne og jeg har været fuldt tilfreds de gange jeg har lejet der.

Mvh Martin