PC Suite til SE t630
Fra : BT

Dato : 08-07-05 21:48

Hejsa..

Ud over det program man kan downloade på SE's hjemmeside.
Findes der så andre programmer, hvor man kan synkronisere sin t630..
Jeg gider ikke SE's egen, da den kræver at jeg installere outlook, da jeg
klarer mig fin med Outlook Ekspress..

/Brian

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 10-07-05 06:55

BT wrote:
> [...]
> Findes der så andre programmer, hvor man kan synkronisere sin t630..
> Jeg gider ikke SE's egen, da den kræver at jeg installere outlook, da jeg

Et ord: http://fma.sourceforge.net/ -eller måske flere :) Men hvis man
gider sætte sig lidt ind i det pogram, er der mange sjove muligheder...
Deres forum er også til stor hjælp hvis man får problemer.

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk || http://ravn-jonsen.net

Fra : BT

Dato : 14-07-05 02:19

> [...]
> gider sætte sig lidt ind i det pogram, er der mange sjove muligheder...
> Deres forum er også til stor hjælp hvis man får problemer.

Takker for linket..
Vil se at få hentet programmet og få det afprøvet..
Det ser ud til at kunne en del.

/Brian