efterkommere af Ejnar Thisted
Fra : børge askholm

Dato : 08-07-05 07:08

Er der nogen har der har kendskab til efterkommere af Ejnar og Marie
Thisted. Jeg har kun kendskab til deres to børn Eli og Knud Bent
Thisted, der begge er født efter 1919. Jeg formoder de har fået både
børn, børnebørn og oldebørn.
Det er ikke nogen jeg selv er i familie med, men jeg spørger fordi jeg
forsker for Rune T. Kidde der har relationer til dem.

Venligst

Børge Askholm

Fra : Olav Rye Hintze

Dato : 08-07-05 09:24

Børge

Jeg har en Knud Bent Thisted i min familie - (han giftede sig med min
kusine) men han er født i 05 juni 1923.
Kan det være den samme person?
Hilsen
Olav

Fra : børge askholm

Dato : 08-07-05 09:59

Olav Rye Hintze wrote:
> Børge
>
> Jeg har en Knud Bent Thisted i min familie - (han giftede sig med min
> [...]

Hej Olav med det kendte efternavn

Det kan sagtens være samme person, så hvis du kan meddele ham at jeg (og
ikke mindst Rune) gerne vil i forbindelse med ham, så skal du ha så
mangen tak. Du kan osse gi min en adresse så kan jeg selv gøre noget ved
det.

Venligst
Børge

Fra : Olav Rye Hintze

Dato : 09-07-05 07:51

Børge
Jeg svarer dig med en direkte mail

Fra : Erik Thisted

Dato : 10-07-05 20:40

børge askholm skrev:
> [...]
> Det er ikke nogen jeg selv er i familie med, men jeg spørger fordi jeg
> forsker for Rune T. Kidde der har relationer til dem.

Svar til Børge.

Jeg har noteret en Ejnar Marinus Jørgensen Thisted født den 22. oktober
1918 i Vindum sogn.
Han kom i skomagerlære og blev udlært i 1939.
Ejnar arbejdede som svend i Vinderup og i Kjellerup.
Købte i 1958 en forretning i Sdr. Rind pr. Viborg.

Han er langt ude en del af min familie.
Desværre har jeg ikke mere om ham, men med de oplysninger kan der findes
mere hvis man søger efter det.

Hilsen
Erik Thisted.

Fra : børge askholm

Dato : 10-07-05 21:34

----

> [...]
> Ejnar arbejdede som svend i Vinderup og i Kjellerup.
> Købte i 1958 en forretning i Sdr. Rind pr. Viborg.

Jeg takker for oplysningen, men jeg tror næppe det er det spor jeg skal
gå efter. Så vidt jeg kan se har jeg fået fat i den rigtige ende med
hjælp af Olav Rye Hintze

Børge