brunlig brite
Fra : JytteJ

Dato : 07-07-05 22:21

Min grå British Shorthair på 5 år, har fået et svagt brunligt skær i pelsen,
især på forben og brystet.
Er der nogle som har oplevet det samme, og hvad er det for noget ?

Venlig hilsen
JytteJ

Fra : Sanni

Dato : 08-07-05 13:00

Mon ikke det kan være pga sol og eller fugt.
Har oplevet det på mine sorte persere. Har iøvrigt en udekat som er sort,
den har tillagt samme fænomen

Fra : Ukendt

Dato : 08-07-05 13:26

"Sanni" <pythagoras@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Mon ikke det kan være pga sol og eller fugt.
> Har oplevet det på mine sorte persere. Har iøvrigt en udekat som er sort,
> den har tillagt samme fænomen

Vores kat Piper er også blevet meget brun på ryggen.

Her er hun som killing:

http://tjekmig.dk/galleri/display_large.php?image=48709113.jpg&gallery=katte

og sådan her ser hun ud nu:

http://tjekmig.dk/galleri/display_large.php?image=24633426.jpg&gallery=katte

Hun er dog kun lidt over et år gammel, men det er nok ikke ualmindeligt, at
katte skifter farve. Hvis det skyldes solen, bliver de vel sorte igen til
vinter.
Vi havde en hund, hvor snuden blev helt lyserød om vinteren, og helt sort
igen om sommeren.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
Nyt: Quiz om hunde + galleri