camplet vs. Combicamp
Fra : Ukendt

Dato : 07-07-05 21:36

Konen og jeg har snakket om at købe sådan en teltvogn, da vi synes de er ret
smarte.

Camplet´en virker mindre robust end CC´en. CC´s køkken virker også
smartere.....

Men til gengæld ligger prisen jo også ca. 15-20000 højere.....

Nogen erfaringer, gode som dårlige?

Ivan, kommende ihærdig campist!

Fra : Laursens Bella Camp ~

Dato : 07-07-05 22:21

Hej Ivan
ja det kommer jo an på hvor mange stænger i vil stå at ´"bakse" med, for
Camp Let en stilles op i et snup tag, hvor imod Combi Camp har et fortelt og
dertil nogle stænger og et telt der skal stilles op så det tager jo lidt
længere tid når man skal stille det hele op.

Camp Let stilles op på 5-10 minutter Combi Camp ca 30 minutter .

Vi har lige købt en ældre model Bella Camp fra først i 90 erne med samme
princip som en Combi Camp, vi syntes det er rart med det løse fortelt, da
man så har muligheden for kun at stille sovekabinen op og hænge det løse
fortelt til tørre efter turen hvis det er blevet lidt vådt så fylder det
ikke så meget i indkørslen der hjemme.Det fylder også mindre hvis man skulle
få lyst til en tur syd på og vil overnatte på en rasteplads.

Men kik jer lidt omkring og find evt en brugt eller prøv om der er nogle der
lejer ud så i kan prøve modellerne.

Mvh
Dannie
www.ungcamping.dk www.campingferie.dk

Fra : svum

Dato : 08-07-05 08:46

">
> Camplet´en virker mindre robust end CC´en. CC´s køkken virker også
> smartere.....
>
> Men til gengæld ligger prisen jo også ca. 15-20000 højere.....

> Nogen erfaringer, gode som dårlige?

Vi har haft cmplet, skulle vi have teltvogn igen ville det helt sikkert
blive en combicamp, primært p.g.a. sengene der er lamelsenge i cc der er
fast gulv i soveafd.

Kim

Fra : Ukendt

Dato : 10-07-05 19:39

"svum" <svum@sol.dk> skrev i en meddelelse

> ">

> Vi har haft cmplet, skulle vi have teltvogn igen ville det helt sikkert
> blive en combicamp, primært p.g.a. sengene der er lamelsenge i cc der er
> fast gulv i soveafd.

Ok....takker for jeres input...