Var det mon tranebær?
Fra : Per Madsen

Dato : 07-07-05 09:47

Var til en fest sidste år, hvor vi fik en rigtig lækker salat,- en salat
jeg aldrig prøvet før. Der var nogle bær i, og min første reaktion var
at tænke "Hvem f... har puttet syltetøj i salaten?"...derudover var der
rucola, fetaost og lidt andet værk. Hvorom end alt er, så var den
fantastisk.
Nu kan jeg selvfølgelig ikke huske hvad det var for nogle bær, men kan
det tænkes at det har været tranebær?? Kan de bruges i en salat?...Nogle
bud på hvad det kan have været?

--
Mhv. Per Madsen
Blog: http://www.madsenblog.dk

Fra : Max

Dato : 07-07-05 10:41

Hej Per

> Nu kan jeg selvfølgelig ikke huske hvad det var for nogle bær, men kan
> det tænkes at det har været tranebær?? Kan de bruges i en salat?...Nogle
> bud på hvad det kan have været?

Tørrede tranebær ligger sammen med alt det andet man putter
i salater henne i supermarkedet, og ja man kan fint putte dem
i salaten hvis man kan lide dem og også i sammenkogte retter.

Mvh Max

Fra : Per Madsen

Dato : 07-07-05 16:55

Max <max_jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

> [...]
> i salater henne i supermarkedet, og ja man kan fint putte dem
> i salaten hvis man kan lide dem og også i sammenkogte retter.

Tak Max...det skal prøves!

--
Mhv. Per Madsen
Blog: http://www.madsenblog.dk