GRPS spærring i udlandet (SE630)
Fra : Nenad

Dato : 05-07-05 10:39

Hejsa

Kan det passe at man ikke kan lave en spærring på SE630 så den ikke
checker e-mails i udlandet?
Jeg har været inde i alle menuer og kikket alt efter, men jeg kan ikke
finde noget der kan sættes op så den kun kan oprette forbindelse når
den er i landet.

Jeg bor i Sverige men arbejder i Danmark og det koster kassen når den
laver GRPS forbindelse på den anden side af broen.

På forhånd tak
Nenad

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 05-07-05 16:44

> Kan det passe at man ikke kan lave en spærring på SE630 så den ikke
> checker e-mails i udlandet?

Det kan du ikke. Det letteste er at slå fra, så den ikke automatisk sender
og modtager mails med faste intervaller.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Nenad

Dato : 06-07-05 20:41

"Jeppe Vestergaard" <thismail@isfake.com> wrote in message news:<42caaa9e$0$18640$14726298@news.sunsite.dk>...
> Det kan du ikke. Det letteste er at slå fra, så den ikke automatisk sender
> og modtager mails med faste intervaller.

Hej Jeppe

Så var jeg ikke gal på den.... Det kan men eller på en SE 500i.

Mvh
Nenad