P-piller.
Fra : Lady

Dato : 03-07-05 12:43

Jeg passer kat for mine forældre og fik besked på at give de to tøser
p-piller næste weekend.
Kattene løber ind og ud, og det kan derfor være et problem at fange dem en
bestemt dag.
Har det noget at sige, om de får deres pille fredag, lørdag eller søndag som
vist er den normale dag?

Mvh. T. Jakobsen der kun har hankatte selv:)

Fra : Pia Nave

Dato : 03-07-05 13:09

Lady wrote:
> [...]
> bestemt dag.
> Har det noget at sige, om de får deres pille fredag, lørdag eller søndag som

Hej Lady

Jeg er helt sikker på, at med katte og p-piller er det endda meget
vigtigt, at pillen bliver givet den samme dag i ugen - hver uge.
Sådan var det i hvert fald da min hunkat (for snart 8 år siden) sidst
fik en p-pille. Går ikke ud fra at der sket nogen ændringer siden
dengang

Måske det ville være en god idé, at få dine forældre til at overveje at
få dem begge kastreret?

--
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Mvh. Pia og 4-kløveret

Fra : Lady

Dato : 04-07-05 08:23

Klip

> Måske det ville være en god idé, at få dine forældre til at overveje at få
> dem begge kastreret?

Klart det nemmeste og bedste med neutralisering, men det kan jeg jo desværre
ikke lige ordne i den kommende uge, og nu står jeg og er i tvivl om det har
noget at sige, hvis kattene allerede får deres pille fredag eller lørdag,
når de normalt plejer at få søndag.
Det er bare for at være helt sikker, da jeg jo er i tvivl om de lige kommer
hjem søndag, mens jeg er der.

Mvh. T. Jakobsen

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 04-07-05 10:25

> [...]
> eller lørdag, når de normalt plejer at få søndag.
> Det er bare for at være helt sikker, da jeg jo er i tvivl om de lige

Det gør ingen forskel for mine hunkatte hvornår i weekenden de får pillen.
Dog er det usundt for en hunkat, hvis den gentagende gange bliver skubbet
lidt. Så svinger hormonerne. Så hellere holde dem nede.

Hilsen Nina