Turen fra lufthavnen til Alyanya
Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 02-07-05 11:18

Hej

Lufthavnen ligger i Antalya, og jeg har hørt at det koster ca 700kr per vej.

Vi skal 4 af sted.

Er der et billigere alternativ ?

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk

Fra : Pedersen

Dato : 02-07-05 11:54

"Langgaard Bærbar" <langgaard@klarupnet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Lufthavnen ligger i Antalya, og jeg har hørt at det koster ca 700kr per
> [...]
Prøv at regn på om det ikke er billigere at leje en bil, evt. for en hel uge
eller hvor lang tid i skal af sted.
Det kan også være at i kan leje en hos Avis / Hertz i lufthavnen og så sætte
den i Alanya og omvendt når i skal hjem.

Hilsen

Fra : Ukendt

Dato : 02-07-05 11:58

"Langgaard Bærbar" <langgaard@klarupnet.dk> wrote in message
> Hej
>
> Lufthavnen ligger i Antalya, og jeg har hørt at det koster ca 700kr per
> vej.

Vil mene en hver taxi.! 300 kr gav vi for en taxi.

Fra : Kurt Kristiansen

Dato : 02-07-05 15:21

Hejsa!

Da vi var i Alyanya sidste sommer kostede det 50 euro i taxa.

Kurt

Fra : Rikke & Per

Dato : 02-07-05 19:26

"Kurt Kristiansen" <kurt.kristiansen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa!
>
> Da vi var i Alyanya sidste sommer kostede det 50 euro i taxa.
>
> Kurt
>

> "Langgaard Bærbar" <langgaard@klarupnet.dk> skrev i en meddelelse

Min erfaring ligger ti år tilbage. men vi tog en taxi til den nationale
busstation i Antalya og dengang var det nogle rigtige fede busser man kunne
tage til Alanya (kunne jeg forestille mig det stadig er!!)og absolut et
billigt alternativ + en god oplevelse af tyrkerne tæt på!!

Mvh Rikke

Fra : Tone Hilde

Dato : 02-07-05 22:09

Hei !
Vi tok taxi til busstasjonen og buss til Alanya. Dette er billigste
måte.Ellers kostet taxi fra Alanya til flyplassen 50 Eu.Prisen på taxi fra
flypl. er mye dyrere,tror det var 700,00 nok.som er altfor dyrt.

Tone

@news.dansketelecom.com...

Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 02-07-05 22:30

> [...]
> Hej
>
> Lufthavnen ligger i Antalya, og jeg har hørt at det koster ca 700kr per

Er lige kommet hjem fra Alanya i dag... det koster 60 euro i taxa fra
Antalya lufthavn til Alanya...