Eminem - Mockinbird
Fra : Brizz

Dato : 02-07-05 02:26

Er der nogen der ved om historien sangen tager udspring i hans eget liv
eller hvordan det hænger sammen?
Ren fiktion måske?
Han har jo skrevet lidt tekster der tager udgangspunkt i hans eget liv
så man ved jo aldrig?

Mvh Brian
---
www.fotob.dk

Fra : Thomas

Dato : 02-07-05 10:33

"Brizz" <rendmig@iroven.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved om historien sangen tager udspring i hans eget liv
> eller hvordan det hænger sammen?

Så vidt jeg kan tolke den, er det en sang han har skrevet til hans datter,
for at 'forklare' nogen ting for hende... Om hans forhold til moderen med
mere... Og han fortæller en masse ting om hvordan de levede før han
slog igennem...

Så for mig er der ingen tvivl om at det er en sang der fortæller om ting fra
hans eget liv.

..T

Fra : Brizz

Dato : 03-07-05 00:38

> [...]
> slog igennem...
>
> Så for mig er der ingen tvivl om at det er en sang der fortæller om ting fra

Det var umiddelbart også noget i den stil jeg havde tænkt på. Vidste dog
ikke han havde et barn derfor var jeg ikke sikker.

Mvh Brian
---
www.fotob.dk

Pilots without fuel are pedestrians